پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215293
اجلاس استاني نماز در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/03/31 10:49:39
نمایش : 1071
دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري از برگزاري اجلاس استاني نماز در استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، حجت الاسلام محمد کريمي شامگاه شنبه در دومين جلسه دبيران اقامه نماز استان با اشاره به برگزاري اجلاس استاني نماز اظهارداشت: برخي از دستگاه‌هاي اجرايي تاکنون نظارت و ارزيابي دستگاه مربوطه را در اختيار ستاد اقامه نماز قرار نداده‌اند که بايد به اين حوزه بيشتر توجه کنند.

وي با اشاره به داوري اجلاس استاني نماز افزود: داوري آثار اجلاس استاني نماز توسط مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي انجام مي‌شود.

دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري نماز جمعه بيان کرد: ستاد اقامه نماز آمادگي دارد با فعالان و رابطين حوزه نماز در برگزار نماز جمعه همکاري کند.

کريمي با بيان اينکه دستگاه‌هاي اجرايي در برگزاري نماز جمعه و تبليغات مورد نياز با ستاد اقامه نماز استان همکاري کنند، خاطرنشان کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي که قرار است قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه سخنراني کنند بايد روابط عمومي‌ آن دستگاه با مسئولان اجرايي نماز جمعه هماهنگي کنند.

وي با اشاره به برگزاري مسابقه‌اي با عنوان"بيان" گفت: مسابقه بيان جمعه هر هفته با طرح 15 سوال از خبطه‌هاي نماز جمعه به برگزيدگان جوايزي را اهدا مي‌کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html